Az első dolog, amelyet meg kell emlékezni, ha fizetési problémája van egy online kaszinóban, az, hogy ne essen pánikba. Legyen nyugodt, és ne gondolja automatikusan, hogy a legrosszabb történik. A kérdés technikai vagy írási kérdés lehet, és ilyen dolgok történnek időről időre. Az első dolog, amit meg kell tennie, meg kell értenie, hogy várt-e megfelelő időt, mielőtt aggodalmának hangot adna. A legtöbb online szerencsejáték-webhely megadja, hány munkanapot igényel a kivonás vagy a fizetés. Ezt az információt általában a GYIK részben tárolják, hogy tudja, mire számíthat. Ne tegyen lépéseket a fizetési probléma megoldására, ha előbb nem várt az ajánlott időtartamra. Például ne végezzen semmit a hatodik napig, ha a kivonás feldolgozásának szokásos várakozási ideje két-öt munkanap. A fiókjába befizetett kifizetések is késedelmet szenvedhetnek. Ismét ellenőriznie kell, hogy kívül esik-e a fizetés feldolgozásának szokásos ideje. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy ugrál a fegyverre, amikor ez nem szükséges. Az ügyfélszolgálat mindig az első hely, ahol fel kell lépnie, ha problémája van egy olyan fizetéssel, amelyet egy online kaszinóból kellett volna kapnia. A webhely valószínűleg elküldi azt a számot, amelyre fel lehet hívni, ha kérdést vagy aggodalmat kell feltennie. Csak írjon az e-mail címre, vagy hívja a számot, és értesítse a személyt a problémáról. Az ügyfélszolgálatnak képesnek kell lennie arra, hogy megoldja a helyzetet az Ön számára. Olyan folyamatnak kell lennie, amely segítségével nyomon tudja követni a tranzakciót. Tudniuk kell tudni, hogy mikor küldték el a fizetést, és mikor számíthat arra, hogy megkapja a fizetést. Miután beszélt az ügyfélszolgálatban lévő emberekkel, felveheti a kapcsolatot bankjával vagy kártyatulajdonosával, hogy megtudja, van-e új tranzakció függőben. Lehet, hogy bankja például láthat olyan pénzeszközöket, amelyek készen állnak az átváltásra. Megkönnyítik a gondolataikat a tranzakcióval kapcsolatban. Ha az ügyfélszolgálat nem tudja megoldani a helyzetet, akkor vigye panaszát a következő szintre, és próbáljon felvenni a kapcsolatot a rendszergazdákkal vagy a felügyeletekkel. Ha ez nem működik, akkor fordulhat ügyvédhez. Ezenkívül negatív véleményt is írhat, vagy jelentheti a kaszinót az újságoknak. Ugyanazokat a megoldásokat is használhatja, ha a kaszinó nem fizet jackpotot. A legfontosabb az, hogy megvizsgálja a kaszinót, mielőtt belekezdene vele. Néhány kaszinó negatív története van, mert nem fizetnek a mecénásukért. Mielőtt elkezdené ott szerencsejátékot, győződjön meg arról, hogy nem rendelkezik hosszú fizetési múltjával. Ellenőrizze, hogy egy megbízható hatóság figyelemmel kíséri-e tevékenységeit. Az irányító hatóság akkor is léphet be, ha valaki más nem tudja. Ha mindezeket megteszi, akkor nagy esélye van az összes kifizetés kézhezvételére és a nyeremény összegyűjtésére.